Hoe en waar plaats ik een order?
Hoe en waar plaats ik een order?
Via ons online bestelportaa (uw inloggegevens kunt u opvragen via o.v.v. van uw klantnummer) of stuur onze verkoop binnendienst een e-mail met daarin uw klantnummer, gewenste aantallen + artikelnummers.
Levertermijn orders
Verzendorders:
Leveren in Nederland en België: op werkdagen besteld voor 16.00 uur, maximaal 3 werkdagen later geleverd. m.u.v. van leveringen via G. Snel (later).
Leveren in Duitsland: besteld op werkdagen voor 12.00 uur, maximaal 4 werkdagen later geleverd.
Afhaalorders:
Voor afhaalorders geldt op werkdagen besteld is eerst volgende werkdag afhalen v.a. 13.00 uur op onze locatie in Lichtenvoorde.
Vanaf 5 pallets, besteld voor 13.00 uur, de volgende dag afhalen vanaf 13.00 uur
Vanaf welk bedrag kan ik bij jullie bestellen?
Vanaf welk bedrag kan ik bij jullie bestellen?
Onze minimale ordergrootte is € 250,- onder dit bedrag kunnen wij uw bestelling niet in behandeling nemen.
Franco orderwaarde
Uw bestelling wordt in Nederland franco geleverd v.a. € 500,-.
België v.a. € 1.000,-
Duitsland v.a. € 1.500,-
Oostenrijk, Zwitserland en Polen v.a. € 4.000,-
Overige landen EXWork
Indien niet franco, wat zijn jullie verzendkosten?
Indien niet franco, wat zijn jullie verzendkosten?
Pakketdienst: kosten worden bepaald n.a.v. het gewicht. Pakket mag maximaal 32 kg wegen. Voor tarieven vraag de Binnendienst.
Nederland
• losse colli = € 32,50
• palletprijs = € 42,00
Duitsland en België
• losse colli = Op aanvraag
• palletprijs = € 90,00
Andere landen / tarieven op aanvraag bij via
Kan ik op afroep bestellen?
Kan ik op afroep bestellen?
Dat kan, echter zitten hier wel voorwaarden aan verbonden. Voor meer informatie raadpleeg uw verkoopadviseur of neem contact op met onze verkoop binnendienst via of bel en vraag naar Sales.
Leveren jullie direct aan consumenten d.m.v. Dropshipment?
Leveren jullie direct aan consumenten d.m.v. Dropshipment?
Ja, een deel van onze collectie leent zich uitstekend voor het Dropshipment principe. Voor de mogelijkheden en voorwaarden kunt u mailen naar: .
Serviceaanvraag
Melding van een afwijking van een levering dient te geschieden binnen maximaal 3 werkdagen na ontvangst. Op de pakbon en vrachtbrief aangeven welke afwijking het betreft mailen aan: .