Welkom in ons dealerplatform!
De plek waar u eenvoudig uw bestelling plaatst en alle gewenste foto en videomateriaal kunt downloaden. 

Goed om te weten

Hoe en waar plaats ik een order?

Hoe en waar plaats ik een order?

Via ons online bestelportaal (uw inloggegevens kunt u opvragen via o.v.v. van uw klantnummer of stuur onze verkoop binnendienst een e-mail met daarin uw klantnummer, gewenste aantallen + artikelnummers. 

Levertermijn orders

Levertermijn orders

Verzendorders:
Leveren in Nederland en België: op werkdagen besteld voor 16.00 uur, maximaal 3 werkdagen later geleverd. m.u.v. van leveringen via G. Snel (later).
Leveren in Duitsland: besteld op werkdagen voor 12.00 uur, maximaal 4 werkdagen later geleverd.

Afhaalorders:
Voor afhaalorders geldt op werkdagen besteld is eerst volgende werkdag afhalen v.a. 13.00 uur op onze locatie in Lichtenvoorde.
Vanaf 5 pallets, besteld voor 13.00 uur, de volgende dag afhalen vanaf 13.00 uur

Vanaf welk bedrag kan ik bij jullie bestellen?

Vanaf welk bedrag kan ik bij jullie bestellen?

Onze minimale ordergrootte is € 250,- onder dit bedrag kunnen wij uw bestelling niet in behandeling nemen.

Franco orderwaarde

Franco orderwaarde

Uw bestelling wordt in Nederland franco geleverd v.a. € 500,-.
België v.a. € 1.000,-
Duitsland v.a. € 1.500,-
Oostenrijk, Zwitserland en Polen v.a. € 4.000,-
Overige landen EXWork

Indien niet franco, wat zijn jullie verzendkosten?

Indien niet franco, wat zijn jullie verzendkosten?

Pakketdienst: kosten worden bepaald n.a.v. het gewicht. Pakket mag maximaal 32 kg wegen. Voor tarieven vraag de Binnendienst.

Nederland
• losse colli = € 32,50
• palletprijs = € 42,00

Duitsland en België
• losse colli = Op aanvraag
• palletprijs = € 90,00

Andere landen / tarieven op aanvraag bij via  

Kan ik op afroep bestellen?

Kan ik op afroep bestellen?

Dat kan, echter zitten hier wel voorwaarden aan verbonden. Voor meer informatie raadpleeg uw verkoopadviseur of neem contact op met onze verkoop binnendienst via of bel en vraag naar Mireille, Rutger of Iris.

Leveren jullie direct aan consumenten d.m.v. Dropshipment?

Leveren jullie direct aan consumenten d.m.v. Dropshipment?

Ja, een deel van onze collectie leent zich uitstekend voor het Dropshipment principe. Voor de mogelijkheden en voorwaarden kunt u mailen naar: .

Serviceaanvraag

Serviceaanvraag

Melding van een afwijking van een levering dient te geschieden binnen maximaal 3 werkdagen na ontvangst. Op de pakbon en vrachtbrief aangeven welke afwijking het betreft mailen aan: .

We use cookies

Wij gebruiken cookies op onze website. Sommigen zijn essentieel voor het correct functioneren van de site, terwijl anderen ons helpen om de site en gebruikerservaring te verbeteren (tracking cookies). U kan zelf kiezen of u deze cookies wil toestaan of niet. Let op dat als u onze cookies weigert mogelijk niet alle functies van de site beschikbaar zijn.